19 de setembre, 2009

Dramatitzacions musicals

A finals de curs passat, vaig enregistrar uns vídeos vostres que no havia trobat el moment d'editar-los. Es tractava de trobar unes coreografies adequades per a una música concreta. Vaig proposar la mateixa música per a tots els grups i aquest va ser-ne el resultat. Hi ha una curiositat: si ho observareu bé, veureu que hi ha una gran coincidència entre les coreografies, i això que entre els diferents grups no us vau poder veure durant els assajos. Com és que hi ha aquestes coincidències? Significa això que la música per si mateixa provoca que el nostre cos s'expressi i ens marca unes pautes de moviment? No ho se, vosaltres mateixos.
1

2

3

4

5

6

7 comentaris:

Anònim ha dit...

Ens agradaria que sorticin tots els
videos de la valldan.

anouar i joan ha dit...

hola els videos ens han agradat molt sou uns grans experts!!!
fins aviat!!

anouar i joan

Laia de la Valldan ha dit...

Hola!! Ens van quedar bé els vídeos.
M'agraden molt.No tinc res més a dir.

Adéu!!!

Anònim ha dit...

Hola Roger,
estic molt contenta de veure els videos.
però el de la Queralt, l'alba... i jo no i son pas tampoc i es el de l'Anna, l'Hector i l'Ignasi.
Adéu i records de part meva:l'Anna Boixader

anouar i martí v. ha dit...

hola ens agradaria que els videos de la valldan sortisin tots.

Adel ha dit...

Faig quart i soc de la Valldan. M'ho vaig passar molt bé ballant de lo mes divertit.

Anònim ha dit...

soc lector de la valldan el video del meu grup no surt