Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris esport. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris esport. Mostrar tots els missatges

25 d’octubre, 2016

TROBADA ESPORTIVA


Avui els alumnes de Cicle Superior de la ZER han participat, juntament amb els alumnes d'escoles de tota la comarca, a la trobada esportiva del Pla Català. Tot i la pluja hem gaudit d'un matí de hoquei, colpball, zumba i matar-conills. Ens ho hem passat molt bé fent esport tots junts!





05 d’octubre, 2015

Els xics ens movem!

Avui els petits de Vilada hem començat la setmana treballant la motricitat. Treball manipulatiu i treball corporal. Mireu què bé que ens ho passem!!













28 de març, 2014

TROBADA CICLE MITJÀ DEL PCEE

Avui els nens i nenes de la ZER hem anat a Berga a passar el matí fent jocs i activitats esportives amb la resta d'alumnes de Cicle Mitjà de la comarca que formen part del Pla Català de l'Esport a l'Escola. 
Ens ho hem passat molt bé jugant tots junts! 
A més a més hem tingut la sort de veure com passava al Volta Ciclista Catalunya!
Aquí us deixem la foto de grup, érem una bona colla!


13 de febrer, 2014

SORTIDA A LA NEU

El dia 4 de febrer vem anar a la Molina a esquiar i tirar-nos amb trineu. Aquí teniu unes imatges!

23 d’octubre, 2013

TROBADA PCEE DELS ALUMNES DE CICLE SUPERIOR

Avui els alumnes de cinquè i sisè de la ZER hem baixat a Berga per passar tot el matí fent jocs i esports amb els companys d'altres escoles de tota la comarca. 
Al arribar, i desprès d'haver ben esmorzat, ens hem dividit en grups i hem fet els jocs que els mestres d'Educació Física del Berguedà ens han preparat. Hem jugat al cementiri, a plantar la pilota, a hoquei i al tira-troc.
Ens ho hem passat molt bé i mireu quina gran colla de nens i nenes hi havia.


23 de març, 2011

Trobada de Minibàsquet

El diumenge, dia 21 de febrer, es va celebrar la XIX trobada de minibàsquet aleví al pavelló d'esports de Berga. De la Valldan van participar 2 equips. La jornada va ser molt profitosa perquè els nens i les nenes es van divertir molt, van relacionar-se amb companys d'altres escoles i també van poder practicar un dels esports que es treballen a la classe d'educació física.