Ja ho tenim aquí! Dissabte 11 de juny tindrà lloc la gran estrena de
"Un musical molt Roald Dahl"
Un espectacle musical basat en les obres de de l'autor i que hem estat treballant durant tot el curs dins del projecte artístic.
No us ho podeu perdre!! US HI ESPEREM!
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris espectacles. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris espectacles. Mostrar tots els missatges
06 de juny, 2016
20 d’abril, 2015
ESPECTACLE DEL BIBLIOBÚS
Dijous vam tenir la sort de rebre l'espectacle sobre els Pirates que han organitzat els del Bibliobús. Aquí en podeu veure un resum!
26 de juny, 2014
27 de novembre, 2013
ELS PETITS DE LA ZER ANEM AL TEATRE!!
El passat dimecres 20 de novembre els nens i nenes de P5, primer i segon de les dues escoles vàrem anar a Berga a veure un espectable musical de la companyia "La tresca i la verdesca", que es diu PER UN INSTANT. Us pengem el videoclip d'una de les cançons.
Subscriure's a:
Missatges (Atom)
