Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Escola Verda. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Escola Verda. Mostrar tots els missatges

07 de febrer, 2017

Si reciclem molt millor viurem

QUE HEM FET?:

Hem volgut fer un vídeo perquè la gent no llenci els embolcalls del menjar a terra  i que reciclin. 
Si reciclem molt millor viurem.

Xavi, Judit, Aina i Adelin

10 de novembre, 2016

ESCOLA VERDA- BORREDÀ


EL GRUP DEL COMITÈ AMBIENTAL VA EXPLICAR EN QUINS PROJECTES ESTEM TREBALLANT.
AQUÍ US DEIXEM DUES D'AQUESTES EXPLICACIONS:

QUÈ ÉS I COM FUNCIONA L'ESMORZÒMETRE



EL JARDÍ


18 d’octubre, 2016

ESCOLA VERDA



HORT

EL CURS PASSAT L’ESCOLA DE BORREDÀ VA DECIDIR FER UN HORT A LA ZONA DEL CAMÍ DE LA COMA.HI VAM TREBALLAR DES DEL GENER I ELS NENS EL CASAL VAN COLLIR EL QUE HI HAVÍEM PLANTAT  I HO VAM FER SERVIR PER FER PASTISSOS.

AQUEST CURS TORNEM A TREBALLAR EL PROJECTE DE L’HORT DES DE L’OCTUBRE. LA MESTRA RESPONSABLE ES LA LLUÏSA.

HI HA 3 GRUPS DE 6 PERSONES CADA GRUP QUE FAN EL TREBALL D’ESCOLA VERDA . UN  DELS GRUPS FA HORT I S’ENCARREGA DE PLANTAR LES LLAVORS, PREPARAR TOT L’ HORT BÉ PER QUE ESTIGUI SENSE MALES HERBES, PASSAR EL MOTOCULTOR I MOLTES COSES MÉS.

TOTS ELS GRUPS FAREM ALGUNA COSA A L’HORT.  

                                            

 AQUÍ PODEU VEURE COM TOTS ESTEM TREBALLANT A L’HORT   


              


 


I AQUÍ LA SUPERFÍCIE DE L’HORT


 




TEXT FET PER :XEVI  BARRIGA I JOAN PUIGCERCÓS