Mireu com assagem a Vilada. Cada vegada ho fan millor, no trobeu?
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Música. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Música. Mostrar tots els missatges
14 d’abril, 2015
04 de novembre, 2014
27 d’octubre, 2014
GRAVACIÓ A CASA EL CARLES CASES
Els nens de quart hem anat a ajudar en Carles Cases a fer el seu disc. Hem cantat la tornada d'una nadala que va escriure la seva mare.Al principi teniem una mica de vergonya però cada vegada ens ha sortit millor. Després ho hem escoltat i ens ha ensenyat com edita la música amb l'ordinador.
La Montse ens ha fet un pastís molt bo. Ens ha encantat anar-hi!
13 d’octubre, 2014
LA TARDOR QUE JO CONEC
HOLA ! SOM EL MIQUEL I LA IUNE. US PRESENTEM LA NOSTRA CANÇÓ DE TARDOR. ESPEREM QUE US AGRADI MOLT.
07 d’octubre, 2014
El cajón del Martí
En Martí de la classe dels grans de Vilada va portar dos dels seus instruments de percussió: el calaix i els bongos. Vam investigar d'on provenen i en quins estils musicals s'acostumen a fer servir. Si voleu saber-ne més coses pitgeu aquí.
Vam estar tocant els instruments i vam descobrir que es podien fer fins a 10 sons amb un sol instrument.Finalment vam improvisar tot escoltant una cançóde KETAMA.
06 d’octubre, 2014
50 MILIONS DE SEGONS
Hem començat les primeres setmanes del curs cantant una cançó que parla de quants segons passem a l'escola. 6 hores cada dia, 5 dies per setmana, 4 setmanes al mes, durant 9 mesos, sumen 1.080 hores, que són 64.800 minuts. En total fan 3.880.000 segons cada curs!
Esperem que us agradi com hem cantat.
27 de maig, 2014
DÓNA LA NOTA
A la ZER també volem sumar-nos a la iniciativa del CdA Pau Casals, d'omplir les escoles de música el dia 6 de juny a les 11 del matí.
Aquest projecte té la intenció és explicar al món que estimem la música, que és indispensable pel nostre dia a dia, que ens acompanya en molts moments importants de la vida i que volem que continuï sent indispensable en l'educació.
Per fer-ho, tots els nens/es i mestres cantarem aquesta cançó:
Aquest projecte té la intenció és explicar al món que estimem la música, que és indispensable pel nostre dia a dia, que ens acompanya en molts moments importants de la vida i que volem que continuï sent indispensable en l'educació.
Per fer-ho, tots els nens/es i mestres cantarem aquesta cançó:
16 de maig, 2014
01 d’abril, 2014
26 de març, 2014
DANSA I CANÇÓ MEDIEVAL
Avui hem après a ballar aquesta dansa d'orígen francès, traduïda al català per Jaume Arnella i interpretada pels Esquirols.
També estem aprenent aquesta cançó dels Esquirols versionada pels Mecatxis:
També estem aprenent aquesta cançó dels Esquirols versionada pels Mecatxis:
27 de febrer, 2014
CARNAVAL DELS ANIMALS
Aprofitant que hem celebrat el Carnestoltes, hem treballat l'Audició del "carnaval dels animals" de Camile San-Saens. Us convidem a escoltar-ne un fragment... a veure si endevineu de quin animal es disfressa la música!
18 de febrer, 2014
LES VEUS HUMANES
Aprofitant que a Medi estem aprenent els Aparells del cos humà, a música hem investigat sobre l'aparell fonador i la producció de la veu. Pels nois i noies de Vilada, aquest enllaç pot ser-vos molt útil per repassar les característiques i la classificació de les veus humanes.
08 de gener, 2014
PER SEGUIR TOCANT A CASA
Aquí teniu aquests instruments virtuals perquè pugueu seguir treient la cançó del Tortell de Reis. A veure si sou capaços de tocar-la sencera!
19 de desembre, 2013
ASSAJOS PER NADAL
Aquests dies hem fet un inrensiu per assajar les cançons que cantarem el dia 22 a Vilada i Borredà. Alumnes, mestres i mares us fem un avançament del que podreu veure perquè us acabeu de decidir a venir!
09 de desembre, 2013
12 de novembre, 2013
LA MOSQUETA REGGAE
A Vilada hem après aquesta versió reggae de "La mosqueta". Hem rigut bastant intentant tocar i ballar alhora.... Aquí teniu un video del primer dia que la vam fer. Ara ens surt moooolt millor! :P
Si voleu saber més coses sobre aquest estil musical, podeu mirar aquestes pàgines web:
http://grups.blanquerna.url.edu/m37/popular/reggae.htm
http://historiariabobmarley.blogspot.com.es/
Si voleu saber més coses sobre aquest estil musical, podeu mirar aquestes pàgines web:
http://grups.blanquerna.url.edu/m37/popular/reggae.htm
http://historiariabobmarley.blogspot.com.es/
26 de setembre, 2013
CANTEM I BALLEM
A les escoles de Vilada i Borredà ja hem començat a treballar! Els petits i petites de la ZER ens hem gravat cantant i ballant per donar la benvinguda al nou curs. Esperem que us agradi!
06 de març, 2013
La Gata i el Belitre
Els companys de la classe dels grans de Borredà han cantat la cançó de La Gata i el Belitre.
Aquí els teniu, mireu què bé que ho fan!
Aquí els teniu, mireu què bé que ho fan!
28 de desembre, 2012
Cançons de Nadal a Borredà
Els nens i nenes de l'escola de Borredà han cantat unes cançons per Nadal. Aquí us deixem els vídeos.
Bones Festes!
Subscriure's a:
Missatges (Atom)







