Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Música. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Música. Mostrar tots els missatges

14 d’abril, 2015

04 de novembre, 2014

FORT O FLUIX?

Us deixem l'enllaç del joc que estem fent amb l'alumnat d'Educació Infantil a l'hora de música:


27 d’octubre, 2014

GRAVACIÓ A CASA EL CARLES CASES

Els nens de quart hem anat a ajudar en Carles Cases a fer el seu disc. Hem cantat la tornada d'una nadala que va escriure la seva mare.Al principi teniem una mica de vergonya però cada vegada ens ha sortit millor. Després ho hem escoltat i ens ha ensenyat com edita la música amb l'ordinador.
La Montse ens ha fet un pastís molt bo. Ens ha encantat anar-hi!



13 d’octubre, 2014

LA TARDOR QUE JO CONEC

HOLA ! SOM EL MIQUEL I LA IUNE. US PRESENTEM LA NOSTRA CANÇÓ DE TARDOR. ESPEREM QUE US AGRADI MOLT.

07 d’octubre, 2014

El cajón del Martí

En Martí de la classe dels grans de Vilada va portar  dos dels seus instruments de percussió: el calaix i els bongos. Vam investigar d'on provenen i en quins estils musicals s'acostumen a fer servir. Si voleu saber-ne més coses pitgeu aquí.
Vam estar tocant els instruments i vam descobrir que es podien fer fins a 10 sons amb un sol instrument.Finalment vam improvisar tot escoltant una cançóde KETAMA.

06 d’octubre, 2014

50 MILIONS DE SEGONS

Hem començat les primeres setmanes del curs cantant una cançó que parla de quants segons passem a l'escola. 6 hores cada dia, 5 dies per setmana, 4 setmanes al mes, durant 9 mesos, sumen 1.080 hores, que són 64.800 minuts. En total fan 3.880.000 segons cada curs!
Esperem que us agradi com hem cantat.

27 de maig, 2014

DÓNA LA NOTA

A la ZER també volem sumar-nos a la iniciativa del CdA Pau Casals, d'omplir les escoles de música el dia 6 de juny a les 11 del matí.
Aquest projecte té la intenció és explicar al món que estimem la música, que és indispensable pel nostre dia a dia, que ens acompanya en molts moments importants de la vida i que volem que continuï sent indispensable en l'educació.
Per fer-ho, tots els nens/es i mestres cantarem aquesta cançó:


26 de març, 2014

DANSA I CANÇÓ MEDIEVAL

Avui hem après a ballar aquesta dansa d'orígen francès, traduïda al català per Jaume Arnella i interpretada pels Esquirols.



També estem aprenent aquesta cançó dels Esquirols versionada pels Mecatxis:

27 de febrer, 2014

CARNAVAL DELS ANIMALS

Aprofitant que hem celebrat el Carnestoltes, hem treballat l'Audició del "carnaval dels animals" de Camile San-Saens. Us convidem a escoltar-ne un fragment... a veure si endevineu de quin animal es disfressa la música!

18 de febrer, 2014

LES VEUS HUMANES

Aprofitant que a Medi estem aprenent els Aparells del cos humà, a música hem investigat sobre l'aparell fonador i la producció de la veu. Pels nois i noies de Vilada, aquest enllaç pot ser-vos molt útil per repassar les característiques i la classificació de les veus humanes.


08 de gener, 2014

PER SEGUIR TOCANT A CASA

Aquí teniu aquests instruments virtuals perquè pugueu seguir treient la cançó del Tortell de Reis. A veure si sou capaços de tocar-la sencera!



19 de desembre, 2013

ASSAJOS PER NADAL

Aquests dies hem fet un inrensiu per assajar les cançons que cantarem el dia 22 a Vilada i Borredà. Alumnes, mestres i mares us fem un avançament del que podreu veure perquè us acabeu de decidir a venir!

ACTES DE NADAL


09 de desembre, 2013

12 de novembre, 2013

LA MOSQUETA REGGAE

A Vilada hem après aquesta versió reggae de "La mosqueta". Hem rigut bastant intentant tocar i ballar alhora.... Aquí teniu un video del primer dia que la vam fer. Ara ens surt moooolt millor! :P


Si voleu saber més coses sobre aquest estil musical, podeu mirar aquestes pàgines web:
http://grups.blanquerna.url.edu/m37/popular/reggae.htm
http://historiariabobmarley.blogspot.com.es/

26 de setembre, 2013

CANTEM I BALLEM

A les escoles de Vilada i Borredà ja hem començat a treballar! Els petits i petites de la ZER ens hem gravat cantant i ballant per donar la benvinguda al nou curs. Esperem que us agradi!

06 de març, 2013

La Gata i el Belitre

Els companys de la classe dels grans de Borredà han cantat la cançó de La Gata i el Belitre.

Aquí els teniu, mireu què bé que ho fan!

28 de desembre, 2012

Cançons de Nadal a Borredà

Els nens i nenes de l'escola de Borredà han cantat unes cançons per Nadal. Aquí us deixem els vídeos.





 Bones Festes!