El diumenge 16 de desembre al Cros Escolar de Gironella vàrem tenir 5 representants de l'escola de Vilada que ho van fer molt i molt bé!!!
Els nostres atletes van córrer a la vora de l'ermita de Sant Marc, cadascú feia un recorregut segons la seva categoria. A l'arribada els donaven una medalla per l'esforç que havíen fet.