Punt i final del treball de les tres R. Ara hem fet un curt per animar a reduir els residus.
Recordeu: Reciclar - Reutilitzar i Reduir
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Enregistraments. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Enregistraments. Mostrar tots els missatges
18 d’abril, 2017
22 de desembre, 2010
Voleu escoltar algunes nadales...?
Us deixem unes quantes nadales que hem trobat a internet per tal que les pogueu escoltar. La qualitat sonora no és la millor però per animar és suficient.
05 d’octubre, 2010
L'animació
Com la majoria de paraules romàniques, animació prové del llatí "animus" que vol dir donar vida. L'animació és el procés utilitzat per donar la sensació de moviment, a imatges o dibuixos.
Hem vist diferents tipus d'animació:
Dibuixos animats
Stop motion
Pixilation
Cutout animation (animació de retalls)
Animació per ordinador
La classe dels grans de Borredà hem provat com es poden gravar uns segons d'animació del tipus Pixilation, amb "Un mp3 molt viu", i del tipus Stop motion, amb "Juguem a pilota".
Hem vist diferents tipus d'animació:
Dibuixos animats
Stop motion
Pixilation
Cutout animation (animació de retalls)
Animació per ordinador
La classe dels grans de Borredà hem provat com es poden gravar uns segons d'animació del tipus Pixilation, amb "Un mp3 molt viu", i del tipus Stop motion, amb "Juguem a pilota".
03 de març, 2009
...conte acabat.
Aquí us deixem els darrers contes:
El conte "Les tres taronges de la visa" l'han llegit L'Alba i la Loïda.
Ara toca "El molinet màgic" que l'han llegit en Youssef i en Sergi.
I per acabar us presentem "Història de Tabalet" llegit per la Laia i la Fatima.
El conte "Les tres taronges de la visa" l'han llegit L'Alba i la Loïda.
Ara toca "El molinet màgic" que l'han llegit en Youssef i en Sergi.
I per acabar us presentem "Història de Tabalet" llegit per la Laia i la Fatima.
02 de març, 2009
Conte contat...
A l'escola de La Valldan ja fa temps que treballem l'aprenentatge entre iguals, nosaltres en diem l'activitat de padrins i fillols, però també hi ha filloles i padrines.
Aquest curs estem treballant el conte. Per començar cada parella ha llegit un conte popular i l'ha reescrit. El resultat han estat uns contes que volem compartir amb tots vosaltres. Els hem llegit en veu alta i els hem gravat, així també hem practicat la lectura expressiva i els més petits han pogut aprendre dels més grans, o ha estat a l'inrevés? Ara no us ho sabria dir.
Aquest curs estem treballant el conte. Per començar cada parella ha llegit un conte popular i l'ha reescrit. El resultat han estat uns contes que volem compartir amb tots vosaltres. Els hem llegit en veu alta i els hem gravat, així també hem practicat la lectura expressiva i els més petits han pogut aprendre dels més grans, o ha estat a l'inrevés? Ara no us ho sabria dir.
Esperem que els pogueu escoltar a la classe o a casa i que us agradin força.
El primer es titula "El tresor del Cadí" i l'han llegit el Ramon, l'Alba i l'Anna.
El segon es diu "El vestit nou de l'emperador" llegit per la Francina i la Maria.
Ara li toca a "Epaminondes", llegit pel Bryan, la Roser i l'Ivan.
Per acabar, demà publicarem els quatre que queden, us deixem "En Pere sense por" que l'han llegit la Queralt i el Bilal.
28 de gener, 2009
Hi havia una vegada....
... una petita escola que treballava l'aprenentatge entre iguals. Ja sabeu que a l'escola de La Valldan treballem una hora setmanal l'activitat de padrins, o sigui l'aprenentatge entre alumnes de diferents edats i nivells, sent els mateixos alumnes els que porten els pes del seu propi aprenentatge.
Aquest any estem treballant el conte. cada parella de padrins i fillols ha de llegir i reescriure un conte popular, i després escriure un conte inventat per ells. Del grup que jo m'encarrego han sortit uns quant contes que volem compartir amb vosaltres. Es tracta de poder escoltar com cada parella de fillols i padrins llegeix la reescriptura que han fet del seu conte popular.
Avui comencem pel conte d' En Pere sense por. El llegeixen la Queralt de sisè i en Bilal de tercer.
Aquest any estem treballant el conte. cada parella de padrins i fillols ha de llegir i reescriure un conte popular, i després escriure un conte inventat per ells. Del grup que jo m'encarrego han sortit uns quant contes que volem compartir amb vosaltres. Es tracta de poder escoltar com cada parella de fillols i padrins llegeix la reescriptura que han fet del seu conte popular.Avui comencem pel conte d' En Pere sense por. El llegeixen la Queralt de sisè i en Bilal de tercer.
05 de desembre, 2008
Flors especials
11 d’abril, 2008
ARRIGUEMUCA (en MP3)
Un dels espectacles que em va agradar més dels que vam veure fa una setmana a la Trobada de la ZER, va ser aquest, ARRIGUEMUCA. és per això que he pensat deixar-vos el muntatge que va fer la Irma de Borredà, perquè així el podeu tornar a sentir sempre que us vingui de gust. Només heu de clicar al play.
25 de novembre, 2007
La girafa

És la primera vegada que els alumnes d'una de les nostres escoles presenten un treball per projectes en aquest format. I és que el presenten a partir d'un enregistrament de veu. La meva idea inicial era anar enregistrant treballs en format podcast, però això complicava molt les coses pel tema de les subscripcions i tot això.... De moment, l'hem gravat en format mp3 i es pot escoltar directament des de la pàgina web d'imeem.com. Si el vols sentir engega el play que tens a sota.
Subscriure's a:
Missatges (Atom)










