Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris E.I. Vella Quaresma. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris E.I. Vella Quaresma. Mostrar tots els missatges

24 de febrer, 2015

VELLA QUARESMA

Acabar amb la disbauxa d'aquests dies, enterrar la sardina, menjar peix... quines set setmanes ens esperen! Sort que sempre tindrem la música per alegrar-nos! Escolteu clicant la imatge una versió ben divertida d'aquesta cançó i a ballar!



11 d’abril, 2014

FEM LA MONA

Avui els petits de Borredà hem fet la mona. Hem preparat el pa de pessic i l'hem decorat amb xocolata desfeta, fideus de colors, Lacasitos i ous de xocolata. Ara ens la menjarem tots junts.
Bones vacances de Setmana Santa!