Els dies 2 i 3 de febrer vam anar de colònies als Rasos de Peguera. Ens ho vam passar molt bé fent diversos tallers: d'ARVA i d'orientació amb mapes. Va ser tota una aventura l'excursió amb raquetes i les baixades en trineu. A més a més vam construir un iglú com els esquimals!
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Colònies. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Colònies. Mostrar tots els missatges
08 de febrer, 2017
02 de març, 2016
COLÒNIES A LES OBAGUES
Hem fet un recull de les fotografies que vam fer durant les colònies. Si cliqueu la imatge podreu veure-les i descarregar-les.
27 de maig, 2012
COLÒNIES A CANTONIGRÒS
Les escoles de Borredà i Vilada han estat de colònies a Cantonigròs a la casa Sta. Maria del Roure. Durant els dies 23, 24 i 25 de maig han pogut descobrir un entorn natural immillorable, han conegut la terra de bandolers, al Mag Auró i el drac Menjalletres.
Han fet caminades, han jugat, han fet tallers i el més important han conviscut tots plegats.
Han fet caminades, han jugat, han fet tallers i el més important han conviscut tots plegats.
Subscriure's a:
Missatges (Atom)


