Finalment ha plogut, i al CI de La Valldan han sortit els cargols i hem pogut omplir un cistelló de bolets.
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Dibuix. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Dibuix. Mostrar tots els missatges
10 de novembre, 2011
PER FI HA PLOGUT
Finalment ha plogut, i al CI de La Valldan han sortit els cargols i hem pogut omplir un cistelló de bolets.
07 de maig, 2010
Treballem el Joan Miró a Vilada
Els nens i nenes de la classe dels petits de l'escola de Vilada, hem estat treballant el Joan Miró. Cada setmana hem rebut una carta del pintor, explicant-nos alguna de les tècniques que feia servir i animant-nos a provar-la.
El primer dia, ens va enviar molts llibres i imatges i vam poder muntar una exposició a la classe, vem estar molta estona mirant-nos-la i observant molt bé cada una de les seves obres d'art. Així, vam poder descobrir els colors preferits del Joan Miró.
Primer vem treballar les obres del Joan Miró, fixant-nos amb la lluna i les estrelles i després amb les línies i els punts. Vem observar que a molts dels seus quadres hi ha llunes, estrelles, línies i punts! Nosaltres vem poder fer un quadre fent servir tots aquests elements. Aquí els teniu:
Un altre dia ens va enviar una carta animant-nos a treballar les empremtes. Aquest treball ens va durar dues sessions, la primera vem treballar les empremtes de les mans i dels peus i la segona, les empremtes amb diferents objectes. Vam fer uns murals preciosos, mireu-los!!
També hem provat la tècnica dels regalims, amb això si que ens ho vem passar bé! Que divertit és tirar gots amb pintura i esquitxar amb el pinzell! Mireu, mireu què vem fer:
I finalment hem teballat l'escultura. Després de veure algunes de les escultures del Joan Miró ens vem posar a treballar, mireu, mireu quines escultures més maques que ens han quedat!
I ahir vem rebre l'última carta del Joan Miró, que ens preguntava si ens havia agradat treballar-lo, què havíem après...i es despedia fins la propera.
Ens ho hem passat molt i molt bé i hem après moltes coses que no sabiem del Joan Miró. El què més ens ha agradat de tot plegat ha estat fer els regalims! Ens agradaria repetir-ho algun altra dia!
19 d’abril, 2010
15 d’abril, 2010
Cartells de la Patum 2010 (CM)
Com cada curs, els alumnes de l'escola de La Valldan es presenten al concurs de cartells de La Patum. Aquests que podeu veure a continuació són els de la classe de 3r i 4t. Crec que han quedat molt bé. Quin és el que us ha agradat més? Quin escolliríeu?
15 d’octubre, 2009
English and Arts


Els nens i nenes de cicle mitjà del CEIP de la Valldan hem començat aquest any a treballar l'expressió artística en anglès.
Estem estudiant el color: Primer de tot hem conegut un pintor que utilitza els colors primaris
Matisse i hem observat la seva obra. Hem comentat i expressat els nostres sentiments sobre un dels seus quadres. Vols fer-ho tu també?
Estem estudiant el color: Primer de tot hem conegut un pintor que utilitza els colors primaris
Matisse i hem observat la seva obra. Hem comentat i expressat els nostres sentiments sobre un dels seus quadres. Vols fer-ho tu també?
Fixa't en el quadre de Matisse i contesta les preguntes següents :
Quins colors predominen al quadre ?
Saps com es diuen aquests colors?
Com és el fons del quadre, fosc o clar? És el mateix color tot el fons?
Investiga a Internet quin és el nom complet del pintor i quin origen té.
17 de juny, 2009
Tallers a Borredà.
Hola a tots i a totes! Des del taller de dibuix de l'escola de Borredà us volem mostrar un dels treballs que en aquest taller hem realitzat. Es tracta dels dibuixos fets per nens i nenes de 2n fins a 6è de primària. Els dibuixos que veureu estan fets cadascun des d'una perspectiva diferent, ja que el model a dibuixar estava situat al centre i els alumnes estaven situats al seu voltant.






Aquest és el model que vam observar!
28 de maig, 2009
Cartells de Patum 2009, 5è i 6è
Com cada any els nens i nenes de l'escola de la Valldan hem participat al concurs de cartells de la patum que organitza l'Ajuntament de Berga.
Encara que l'Hèctor Rey Garcia, ha estat guanyador de la seva categoria, tots els treballs eren molt bonics i mereixien un premi per això hem pensat de penjar-los el blog i així tothom en pugui gaudir.
Encara que l'Hèctor Rey Garcia, ha estat guanyador de la seva categoria, tots els treballs eren molt bonics i mereixien un premi per això hem pensat de penjar-los el blog i així tothom en pugui gaudir.
Subscriure's a:
Missatges (Atom)





































