Aquí teniu el darrer capítol de les colònies a l'Estartit. Esperem que us hagin agradat molt i que passeu bones estones recordant tots aquests bons moments que hem compartit els nens i nenes de Vilada i Borredà.
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Colònies 07. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Colònies 07. Mostrar tots els missatges
01 de juny, 2007
31 de maig, 2007
Colònies a l'Estartit 1
Els dies 28, 29 i 30 de maig, els alumnes de les escoles de Vilada i Borredà han anat de colònies a l'Estartit. L'Edi i l'Aleix van fer un resum dels videos que van anar enregistrant durant els tres dies de les colònies. Esperem que us agradin!
Subscriure's a:
Missatges (Atom)