Hola amics i amigues de la ZER Berguedà Centre!!!!
Som els nens i nenes de la classe dels dofins del CEIP Serra de Picamill. Us volem ensenyar com varem construir la nostra caseta. Ens ho varem passar molt bé, al principi la caseta no s'aguantava gaire, però després de molt treballar ho vem aconseguir.
Som els nens i nenes de la classe dels dofins del CEIP Serra de Picamill. Us volem ensenyar com varem construir la nostra caseta. Ens ho varem passar molt bé, al principi la caseta no s'aguantava gaire, però després de molt treballar ho vem aconseguir.
Vam fer una piscina, una carretera i també teniem un cavall.






