Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Comunicació Audiovisual. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Comunicació Audiovisual. Mostrar tots els missatges
05 de juny, 2014
STOPMOTION, PROJECTE ACABAT!
Ja podeu veure les creacions dels grans de Vilada. Esperem que us agradin!
03 de juny, 2014
LES AVENTURES D'EN TUN TUN: CAPÍTOL 3
Avui hem acabat aquest conte que hem estat fent els Xics de Vilada a l'hora d'informàtica. Esperem que us hagi agradat!
11 d’abril, 2014
FEM LA MONA
Avui els petits de Borredà hem fet la mona. Hem preparat el pa de pessic i l'hem decorat amb xocolata desfeta, fideus de colors, Lacasitos i ous de xocolata. Ara ens la menjarem tots junts.
Bones vacances de Setmana Santa!
07 d’abril, 2011
MINI ANIMACIONS AMB DOMO ANIMATE
Al Cicle Inicial de l'Escola de la Valldan de Berga hem estat treballant amb aplicacions per a fer històries animades. Primer hi hem jugat una mica per descobrir-ne les possibilitats, i després per parelles hem pensat una història, o un fragment d'història i ho hem escrit en un petit guió. Després ho hem convertit en animacions amb l'aplicació Domo animate.
L'ENDEMÀ DE LA FESTA DE NADAL AL TEATRE
per Laura M. i Laura G.
EL PRAT MÀGIC
per Judit i Anna G.
EL XAVI, LA JUDIT, EL ROQUI I LA DINA
per Nieves i Dylan
INVASIÓ
per Elihú i Nader
L'ENDEMÀ DE LA FESTA DE NADAL AL TEATRE
per Laura M. i Laura G.
EL PRAT MÀGIC
per Judit i Anna G.
EL XAVI, LA JUDIT, EL ROQUI I LA DINA
per Nieves i Dylan
INVASIÓ
per Elihú i Nader
23 de novembre, 2010
Diàlegs amb "DVOLVER MOVIEMAKER"
Al Cicle Inicial de l'escola de la Valldan de Berga hem començat a treballar els diàlegs amb una aplicació que es diu "Moviemaker" i que permet fer petites històries animades, escollint els escenaris, fins a dos personatges, el tipus de trobada, els seus diàlegs, la música i els crèdits. Quan acabem podem afegir-hi una altra escena, o desar-ho i enviar l'enllaç per correu electrònic a qui vulguem.

Tot just començar a treballar ja hem obtingut alguns petits resultats. Els podeu veure clicant al damunt de cada títol.
L’ESQUELET BOIG – PER DYLAN JUDIT I ANA
18 de novembre, 2010
Hem fet uns anuncis
Els alumnes de la classe dels grans de Borredà, hem estudiat i analitzat uns quants anuncis de televisió que hem vist per youtube. Després hem fet uns guions d'anuncis inventats per nosaltres, i els hem gravat i editat.
31 d’octubre, 2010
La resta portant-ne
Els nens i nenes de 4t hem gravat aquest vídeo per recordar i explicar com fem la resta "portant-ne".
05 d’octubre, 2010
L'animació
Com la majoria de paraules romàniques, animació prové del llatí "animus" que vol dir donar vida. L'animació és el procés utilitzat per donar la sensació de moviment, a imatges o dibuixos.
Hem vist diferents tipus d'animació:
Dibuixos animats
Stop motion
Pixilation
Cutout animation (animació de retalls)
Animació per ordinador
La classe dels grans de Borredà hem provat com es poden gravar uns segons d'animació del tipus Pixilation, amb "Un mp3 molt viu", i del tipus Stop motion, amb "Juguem a pilota".
Hem vist diferents tipus d'animació:
Dibuixos animats
Stop motion
Pixilation
Cutout animation (animació de retalls)
Animació per ordinador
La classe dels grans de Borredà hem provat com es poden gravar uns segons d'animació del tipus Pixilation, amb "Un mp3 molt viu", i del tipus Stop motion, amb "Juguem a pilota".
17 de setembre, 2010
ELS INICIS DEL CINEMA CÒMIC
Avui hem vist un vídeo dels inicis del cinema còmic, quan era mut i en blanc i negre.
Després hem fet un vídeo còmic a la nostra manera i hem aprés com podiem fer el truc d'anar desapareixent. Esperem que us agradi.
Després hem fet un vídeo còmic a la nostra manera i hem aprés com podiem fer el truc d'anar desapareixent. Esperem que us agradi.
Subscriure's a:
Missatges (Atom)