Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Educació Infantil. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Educació Infantil. Mostrar tots els missatges

29 de març, 2016

FEM LA MONA

Comencem el trimestre practicant la lectura i l'escriptura dels ingredients necessaris per fer la mona.

http://clic.xtec.cat/db/act_ca.jsp?id=3530

02 de febrer, 2016

26 de gener, 2016

DISSENYANT DISFRESSES

S'apropa Carnestoltes i hem començat a pensar com ens disfressarem. Mireu quines fotografies més divertides que hem fet!



25 de gener, 2016

PROJECTE DORA

Els nens i nenes d'Educació Infantil de Borredà participem en un projecte científic promogut per la Universitat Autònoma. En aquest projecte aprendrem a investigar amb la Dora, una regadora que ens iniciara al mètode científic.
Si en voleu saber més, cliqueu la imatge!

12 de novembre, 2015

FEM NOMS AMB PLASTILINA

Els petits de Vilada juguem a fer noms amb uns motlles nous de lletres i amb plastilina. És molt divertit!





20 d’octubre, 2015

PROJECTE A BORREDÀ: GOSSETS I GOSSETES

A la classe dels petits de Borredà fa unes setmanes que estem treballant en el projecte sobre els gossos i les gosses. Ahir vam rebre una visita molt especial, la la Clara i la Cuca, la seva Border Collie.
Vam poder conèixer els trets diferencials d'aquesta raça, i quines són les seves necessitats. Després vam estar jgant amb ella al pati.
Us convidem a seguir el procés del projecte en aquest enllaç.
Gràcies Clara i Cuca!


05 d’octubre, 2015

Els xics ens movem!

Avui els petits de Vilada hem començat la setmana treballant la motricitat. Treball manipulatiu i treball corporal. Mireu què bé que ens ho passem!!













16 de novembre, 2014

ELS CINC SENTITS

Els petits de Vilada hem estudiat els sentits. Ens ho hem passat molt bé experimentant!




04 de novembre, 2014

FORT O FLUIX?

Us deixem l'enllaç del joc que estem fent amb l'alumnat d'Educació Infantil a l'hora de música:


21 d’octubre, 2014

EL VESTIT DE LA CASTANYERA


En aquest enllaç podreu jugar a vestir la Castanyera amb les seves millors gales. Obriu l'armari i trieu la faldilla, la camisa, el mocador i les sabates que més us agradin. Si voleu triar-ne una altra, torneu-les a l'armari. Que passeu una bona estona!

27 de febrer, 2014

CARNAVAL DELS ANIMALS

Aprofitant que hem celebrat el Carnestoltes, hem treballat l'Audició del "carnaval dels animals" de Camile San-Saens. Us convidem a escoltar-ne un fragment... a veure si endevineu de quin animal es disfressa la música!

08 de gener, 2014

PER SEGUIR TOCANT A CASA

Aquí teniu aquests instruments virtuals perquè pugueu seguir treient la cançó del Tortell de Reis. A veure si sou capaços de tocar-la sencera!



21 de març, 2011

HA ARRIBAT LA VELLA QUARESMA !

Els nens i nenes d Educació Infantil de la Valldan hem fet una Vella Quaresma nova. És mot maca i cada divendres l´anem a veure i mirem què ha posat al seu cistell; de moment ha comprat una carxofa, i ens ha portat caramels i pega-dolça. Li cantem cançons i ens ho passem molt bé !

22 de desembre, 2010

ANIMALS DEL PESSEBRE

Els nens i nenes de l'escola de Borredà aquest nadal hem fet un pessebre amb material reutilitzat que hem anat recollint entre tots.
Els més petits hem construït els animals del pessebre.

El primer que vam fer va ser recollit material, després pensar quin animal volia fer cadascú i que ens faria falta i finalment vam construir els animals.

Posant-hi molta imaginació hem aconseguit uns animals molt bonics i divertits.


14 de maig, 2010

Què divertit és treballar les plantes!

Les fruites, els bolets i les hortalisses de la Valldan (EI) aquest tercer trimestre hem estudiat les plantes i hem fet diverses activitats:
- Hem observat les plantes i flors que hi ha a prop de l'escola.
- Hem mirat les flors dels arbres fruiters i els hem dibuixat.
- Hem mirat fotografies de flors i plantes diferents.
- Hem cuidat una planta a la classe.
- Hem tingut cura de l'hort treient les males herbes.
- Hem plantat amb llavors a la classe i a l'hort: mongetes, llenties, cigrons i blat de moro.

Ara esperem que les plantes creixin aviat.
Què bé ens ho hem passat !

09 de febrer, 2010

Construïm una ciutat

Els nens i nenes de la classe dels petits de Vilada hem construït una ciutat . Per fer-ho, hem necessitat tetrabreaks de llet, caixes de diferents tipus, tubs de paper de cuina , tubs de paper higiènic, boles de porexpan, ....

El primer que vam fer va ser decidir quins edificis volíem a la nostra ciutat i començar-los a dibuixar i a pintar a les caixes i als tetrabreak, vem barnissar-ho i ho vem guardar a part.
Una vegada vem tenir els edificis fets vem començar a fer d'arquitectes. Ara tocava decidir i distribuïr els carrers, els parcs, les illes de cases, les plaçes...

Un cop dibuixat vem agafar les ceres i ens vem posar a pintar tot allò. Quina feinada vem tenir! Hi vem dedicar moltes estones i estonetes abans no ho vem tenir pintat. Només ens quedava barnissar-ho i enganxar els edificis on havíem decidit!
Quin goig que feia la nostra ciutat! Però quan ens la vem mirar ben bé vem pensar que hi faltaven coses, no hi havia ni cotxes, ni persones, ni gronxadors...Així és que entre tots hem anat portant tot allò que hi trobavem a faltar.

Quan per fi ho vem tenir tot, només ens quedava començar a jugar-hi! Que bé que ens ho passem amb la nostra ciutat, és el joc preferit de totes les nenes i nens de la classe. Però amb els dies també ens hem adonat que a la nostra ciutat hi falten coses essencials com passos de vianants i semàfors, així és que la propera vegada que en fem una segur que no ens n'oblidem de tot això!!