Aquest any a la ZER fer moltes activitats conjuntes. L'alumnat i professorat de les dues escoles ens trobem un cop al mes per treballar i compartir. En aquests videos podreu veure què vam fer a el dia de la Pau i la No violència a Vilada. Aquesta setmana ens veurem per anar a fer raquetes de neu i per celebrar el carnaval! I és que ni la neu ni el fred no ens atura!
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris pau. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris pau. Mostrar tots els missatges
09 de febrer, 2015
30 de gener, 2014
DIA DE LA PAU
El 30 de gener es celebra la Diada Internacional de la No-Violència i la Pau. A la ZER hem fet algunes activitats per reflexionar sobre el tema i valorar què podem fer per contribuir-hi.
Us convidem a veure aquest vídeo, que sense paraules ens explica la trista història de Sadako Sasari, i les grues de paper, i una declaració de principis en forma de cançó: "El swing de la Pau".
Us convidem a veure aquest vídeo, que sense paraules ens explica la trista història de Sadako Sasari, i les grues de paper, i una declaració de principis en forma de cançó: "El swing de la Pau".
Subscriure's a:
Missatges (Atom)