Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris pau. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris pau. Mostrar tots els missatges

09 de febrer, 2015

A LA ZER NO PAREM!

Aquest any a la ZER fer moltes activitats conjuntes. L'alumnat i professorat de les dues escoles ens trobem un cop al mes per treballar i compartir. En aquests videos podreu veure què vam fer a el dia de la Pau i la No violència a Vilada. Aquesta setmana ens veurem per anar a fer raquetes de neu i per celebrar el carnaval! I és que ni la neu ni el fred no ens atura!



30 de gener, 2014

DIA DE LA PAU

El 30 de gener es celebra la Diada Internacional de la No-Violència i la Pau. A la ZER hem fet algunes activitats per reflexionar sobre el tema i valorar què podem fer per contribuir-hi.
Us convidem a veure aquest vídeo, que sense paraules ens explica la trista història de Sadako Sasari, i les grues de paper, i una declaració de principis en forma de cançó: "El swing de la Pau".