Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris CI. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris CI. Mostrar tots els missatges

11 de novembre, 2016

CASTANYADA

A la ZER Berguedà Centre una de les festes que més ens agrada celebrar és la Castanyada!
Aquest any la vam celebrar a Borredà però, abans, vam haver de treballar cadascú a cada escola.

Ens agrada molt cuinar, així que vam  haver d'anar a comprar tots els ingredients necessaris per poder crear els nostres magnífics panellets!

El dijous 27 d'octubre, ens vam trobar tots els nens i nenes de Vilada i de Borredà i ens vam preparar per elaborar panellets de tot tipus: de pinyons, d'ametlla, grosella, melmelada de maduixa, codonyat, ou, coco, cacau... ens va costar no llepar-nos els dits durant el procés!!

La Gemma, la mare del Xevi, ens va ajudar a coure tots els panellets i que quedessin boníssims!

Després vam sortir al pati, on ja es podia sentir l'olor a castanyes que el Miki, el pare de la Iune, ens va ajudar a coure i, quan vam entrar, vam començar a assajar la cantada de Nadales que farem el 7 de desembre a Berga.
Quan vam acabar, vam pujar a dinar als planells de dalt, i ens vam quedar una estona jugant fins a les quatre. Llavors, vam tornar a l'escola, on les famílies ja ens esperaven per celebrar la Castanyada amb nosaltres. Vam treure els panellets i les castanyes. Tothom en va poder menjar! Aquest any no en va quedar ni un!

Va ser un dia molt bonic, el sol ens va acompanyar durant tota la festa i ens ho vam passar d'allò més bé!

Cliqueu per la foto veure unes quantes fotografies
 castanyada 16/17

















20 d’octubre, 2015

PROJECTE A BORREDÀ: GOSSETS I GOSSETES

A la classe dels petits de Borredà fa unes setmanes que estem treballant en el projecte sobre els gossos i les gosses. Ahir vam rebre una visita molt especial, la la Clara i la Cuca, la seva Border Collie.
Vam poder conèixer els trets diferencials d'aquesta raça, i quines són les seves necessitats. Després vam estar jgant amb ella al pati.
Us convidem a seguir el procés del projecte en aquest enllaç.
Gràcies Clara i Cuca!


20 d’abril, 2015

L'assassí a Can Font

Hola soc la Iune i  us explicaré  la història de la pel.licula que vem  fer  a les colònies. També podeu veure el vídeo de com va quedar!

L’ASSASSÍ A CAN FONT
La peli cumensa  aixi uns nens jugaben a futbol  amb els antranados (jo mi al Joan eram els antranadors). El Darius cridava capa al camp de futbol i la Marta li demanava que passa que el seu millor millor amic havia mort, em de truca  a la pulicia.
La pulicia va truba pistas. Va pansa al Cezar ja se qui es. La Paula va pusa mala cara.
I van fe una discuteca  i la Paula ial Daniyar van surti a fora a parla i la pulicia astava amagada  i van atrapa al Iu i a la Paula que eran assassins.  

Iune Planas


16 de novembre, 2014

ELS CINC SENTITS

Els petits de Vilada hem estudiat els sentits. Ens ho hem passat molt bé experimentant!




22 de setembre, 2014

INICI DE CURS

JA HA COMENÇAT EL CURS 2014-2015.
A BORREDÀ SOM 18 ALUMNES I A VILADA 8.
AQUEST ESTIU HAN PINTAT L’ESCOLA PER DINS I HA QUEDAT MOLT BÉ.
AQUEST ANY ESTUDIAREM EN TINTIN i FAREM UNA PEL.LÍCULA.
ESPEREM EXPLICAR-VOS MOLTES COSES AVIAT.

MIQUEL I IUNE

03 de juny, 2014

LES AVENTURES D'EN TUN TUN: CAPÍTOL 3

Avui hem acabat aquest conte que hem estat fent els Xics de Vilada a l'hora d'informàtica. Esperem que us hagi agradat!


15 d’abril, 2014

AVENTURES D'EN TUN-TUN

Els xics de Vilada us volem explicar un conte que estem fent a l'hora d'informàtica. Aquí teniu el primer capítol, on podreu conèixer el protagonista de la història. Esperem que us agradi!

https://www.youtube.com/playlist?list=PLLTRQAYBjSvoBt0PAnYScoGYBP8XNwvJg

27 de febrer, 2014

CARNAVAL DELS ANIMALS

Aprofitant que hem celebrat el Carnestoltes, hem treballat l'Audició del "carnaval dels animals" de Camile San-Saens. Us convidem a escoltar-ne un fragment... a veure si endevineu de quin animal es disfressa la música!

08 de gener, 2014

PER SEGUIR TOCANT A CASA

Aquí teniu aquests instruments virtuals perquè pugueu seguir treient la cançó del Tortell de Reis. A veure si sou capaços de tocar-la sencera!