28 de gener, 2009

Hi havia una vegada....

... una petita escola que treballava l'aprenentatge entre iguals. Ja sabeu que a l'escola de La Valldan treballem una hora setmanal l'activitat de padrins, o sigui l'aprenentatge entre alumnes de diferents edats i nivells, sent els mateixos alumnes els que porten els pes del seu propi aprenentatge.

Aquest any estem treballant el conte. cada parella de padrins i fillols ha de llegir i reescriure un conte popular, i després escriure un conte inventat per ells. Del grup que jo m'encarrego han sortit uns quant contes que volem compartir amb vosaltres. Es tracta de poder escoltar com cada parella de fillols i padrins llegeix la reescriptura que han fet del seu conte popular.



Avui comencem pel conte d' En Pere sense por. El llegeixen la Queralt de sisè i en Bilal de tercer.

2 comentaris:

Roger ha dit...

Felicitats Queralt i Bilal.
he escoltat tot el conte i m'ha agradat molt.
Espero que aviat podrem escoltar els altres contes, ja estic ansiós.
Felicitats Domènec per l'enregistrament.
Adéu

Anònim ha dit...

Ei!!! És genial, se sent a la perfecció i aquests lectors se'ls ha de felicitar, ho feu molt bé Queralt i Bilal.
M'adhereixo a les felicitats pel Domènec.
Fins una altra.