11 de juny, 2007

La música de La Patum que més m'agrada és...

Segurament no us heu parat a pensar quantes músiques hi ha a la Patum. Oi que no? Doncs, encara que no ho sembli, n'hi ha 36. Sí, ho heu llegit bé, 36 cançons diferents!!! Algunes dels Nans Vells també les ballen els Gegants i viceversa. Ah, això sense comptar la música de les Maces i de les Guites. Us proposo que tots els nens i nenes de la ZER ens digueu quina cançó és la que més us estimeu. Ja tinc ganes de veure els resultats!

70 comentaris:

Aleix Piugcercòs ha dit...

A mi m'agrada molt la música de l'àliga.

Jordi vilardell badia ha dit...

A mi m'agrada la música dels plens.

Alicia Fernanda ha dit...

L´aliga ma grada porque es molt trancila.

Roger Camprubi ha dit...

Els tirabols es la musica que mes m´agrada

Dani cioban ha dit...

Els tirabols

Iris Tubau clotet ha dit...

L´aligaes la meva prafarida.

IAN - Borredà ha dit...

A mi m'agrada la canso de l'aguila.

Judit Sala. ha dit...

A mi m´agrada molt la música de l´àliga.

OSCAR Borredà ha dit...

A mi m´egrade la canço dels tirabols.

ESTEVE-BORREDÀ ha dit...

A mi m'agrada la canço de l'agila.

joselin ha dit...

A mi ma agradat la música dels des
nans nous.

Miquel M - Borredà ha dit...

ami ma agrada la canço de laliga

Josep Bringué Grau ha dit...

la música de la patum que m'ha agradat més és:els tirabols

Arnau Verdaguer Pons ha dit...

la música de la patum que m'agrada més és:els tirabols,pas doble

alba lozano - valldan ha dit...

La música que més m'agrada és el pas doble dels tirabols

anna boixader - valldan ha dit...

La música que m'agrada mes es pas doble dels tirabols.

francina-valldan ha dit...

la canço dels plens

anna casóliva- valldan ha dit...

La canço "la patumaire"

Queralt Torradeflot - La Valldan ha dit...

La cançó que m'agrada més de la Patum és el ball de l'àliga

David Mesa - la Valldan ha dit...

Pas-doble dels tirabols

Ramon ha dit...

Ball de l´aliga

Alba Travé ha dit...

La cançó que m'agrada més és el ball de l'àliga.

Hector ha dit...

Les nenes macas

Victor Li - la Valldan ha dit...

La canço que m'agrada més són els nans nous

Júlia Altarriba ha dit...

La cançó que més m'agrada de La Patum és El Patumaire.

Aina Ballús - La Valldan ha dit...

La cançó que m'agrada més de La Patum és Vals-jota dels tirabols.

nora valldan ha dit...

la meva canso preferida es la del Ball de l'Àliga

mohamed - La Valldan ha dit...

L'Àliga

Arnau CEIP La Valldan ha dit...

Per a mi totes les músicas de la Patum m'encantan se'm fa difícil escollir, però una de les que m'agrada més es la dels Plens.

Tarik ha dit...

La cançó que m'agrada més és la del ball de l'àliga.

ikram ha dit...

Les meves cançons preferides són els tirabols i moltes més.

TAHA - La Valldan ha dit...

La que més k'agrada és el Ball de l'Àliga.

Enkar - La Valldan ha dit...

El Pas-doble dels Tirabols

Jordi ha dit...

A mi m'agraden totes les músiques de la patum, però la que m'agrada mes es el pas doble dels tirabols.

xavier- borredà ha dit...

la cançó que més m'agrada es la de l'aliga

xavier- borredà ha dit...

la cançó que més m'agrada es la de l'aliga

roser puigcercós ha dit...

la canço que m'agradra son totes!!!

Sergi - Borredà ha dit...

La que més m'agrada és l'ÀLIGA

Joan Tous - Borredà ha dit...

La que més m'agrada és la dels Nans Nous

Andrei Popa - Borredà ha dit...

La que més m'agrada és Turcs i Cavallets

Marina Camprubí - Borredà ha dit...

La que més m'agrada és la dels Plens

Roxanna - Borredà ha dit...

La que més m'agrada és la dels Plens

Andrea - Borredà ha dit...

La que més m'agrada és la de La Guita

Maria Sandoval - Borredà ha dit...

La que més m'agrada és La Guita

RGA ha dit...

Els plens, és la que prefereixo. I encara més, despre´s d'haver-la pogut escoltar en directe pel telèfon móbil el passat dijous.

diego rojas - Vilada ha dit...

La música que més m'agrada és la dels Plens

Miquel Pujol - Vilada ha dit...

La dels Nans Nous

kevin delgado - Vilada ha dit...

Els Plens

irune guardia - vilada ha dit...

LA dels tirabols.

Adrià Vilalta - Vilada ha dit...

Els Turcs i Cavallets

Júlia Vilalta - Vilada ha dit...

El Ball de l'Àliga

marc lorente de vilada ha dit...

la que mes m'agrada és l'àliga perque trovo que és molt elegant i tranquila.

jean delgado - vilada ha dit...

L'àliga

nil garcia - vilada ha dit...

la que mes m'agrada es l'àliga

Roger Vilalta - vilada ha dit...

La cançò que mes m'agrada son els plens

esther de vilada ha dit...

la dels plens!

Elena Ros (Vilada ha dit...

la meva musica preferida de la patum són els plens.

Marc Piqué - Vilada ha dit...

M'agrada molt el ball de l'àliga, sobretot quan volta

anna quero -vilada ha dit...

la que mes m' agrada són els Nans Nous.

Jose - Borredà ha dit...

Ball de l'Àliga

Miquel - Borredà ha dit...

Ball de l'Àliga

Maria - Borredà ha dit...

Ball de l'Àliga

Pau - Borredà ha dit...

Els Plens

Ma Alejandra - Borredà ha dit...

Ball de l'Àliga

Juan David - Borredà ha dit...

La Guita

Nonna - Borredà ha dit...

Ball de l'Àliga

Adrià - Borredà ha dit...

Nans Nous

Juan Gabriel - Borredà ha dit...

Ball de l'Àliga

Marc - Borredà ha dit...

Ball de l'Àliga

Daniel Alejandro - Borredà ha dit...

Nans Vells